Biblioteca

Quan la formació és el formador

Aquest passat dilluns vam començar el curs “Disseny d’una guia d’ús de xarxes socials per a la biblioteca” a càrrec de Javier Leiva. Estarem tres dilluns consecutius coneixent noves eines i/o ampliant coneixements de les que ja utilitzem, a nivell de xarxes socials. Descobrint estratègies, característiques, protocols, noves formes de gestionar els entorns, etc.

Si voleu veure la capacitat de treball i els coneixements del Javier, només us cal donar un tomb pel seu bloc, o pel seu prezi, entre d’altres.

Però aquesta entrada no va sobre el curs en si (que encara no hem acabat), sinó sobre les persones que els imparteixen, els professors, els formadors.

Al llarg de la vida he assitit a molts cursos per tal de millorar i augmentar els coneixements en el meu àmbit professional. I amb el temps t’adones que el que realment et queda és qui t’ha format i com ho ha fet. No dic que m’oblidi del contingut, segur que en el seu moment em va ser útil, però amb el temps les necessitats canvien, les eines també, i allò après queda obsolet. Però de qui mai m’oblido és de la persona que em va transmetre aquell coneixement, i no pel contingut, sinó per la forma en que ho fa, per la seva capacitat de connexió, per la seva empatia amb l’alumnat, i perquè genera unes sinèrgies que fan que et facis “fan” de la seva manera de ser, d’actuar i de treballar.

Manel Muntada, Javier Leiva, Helena Casas, Núria Castells…: xarxes socials, gestió d’equipaments, marca personal, Community Manager… però si em dieu que m’explicareu com fer la salsa de les braves…doncs també m’apunto! 😉

Arc de Sant Martí

 

1 thought on “Quan la formació és el formador”

  1. Poques coses hi han més reconfortants al llarg de la vida que el reconeixement i la fidelitat d’aquelles persones amb les que has col•laborat i que admires i respectes. Moltes gràcies Begonya!

Deixa un comentari

